14 березня 2024 р. в рамках проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), №101099006, відбувся інформаційний день для ознайомлення студентів з цілями та завданнями проєкту та практиками ігрового навчання в контексті цифрової трансформації в освіті.
Доцент Бойко Марія продемонструвала приклади європейських практик використання ігрового навчання , застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі учнів початкової школи та шляхи активного залучення учнів до навчання. Цікавими виявилися результати досліджень різних країн Європейського союзуз напрямку цифрової трансформації в освіті. Крім того було висвітлено можливості, які надає програма Erasmus+ для студентів і педагогічних працівників.
Присутні мали змогу ознайомитися з досвідом впровадження інноваційних підходів до навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, зокрема, застосування електронних ігрових середовищ для активного залучення учнів долучились до практичних занять в середовищі Minecraft. За допомогою спеціально розроблених інтерактивних ігор та симуляцій, вони могли на практиці побачити ефективність цього підходу до навчання та його потенціал для забезпечення якості освіти.
Студенти працювали індивідуально та в групах, спільно вирішували завдання та розв’язували проблеми, що ставилися перед ними у вигляді ігрових сценаріїв. Це дозволило їм не лише поглибити знання з певних предметів, а й розвинути власні навички співпраці, комунікації та критичного мислення.
Практичний досвід з застосування ігрового навчання став важливим етапом у підготовці майбутніх педагогів до використання інноваційних методик у своїй професійній діяльності. Він також дозволив студентам краще розуміти, як важливо враховувати індивідуальні особливості учнів та створювати стимулююче навчальне середовище, яке сприяє їхньому особистісному професійному розвитку.
Інформаційний день став важливим кроком у популяризації напрацювань Європи у галузі цифрової трансформації в освіті. Участь у заході проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» відкрила нові можливості для студентів педагогічного факультету у сприянні впровадженню інноваційних підходів у навчальний процес та підготовці кваліфікованих вчителів майбутнього.